Nasze działania w związku z pandemią COVID-19
W trosce o bezpieczeństwo naszych Gości dokładamy wszelkich starań, aby pobyt w naszych apartamentach był spokojny i bezpieczny. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowymi działaniami wdrożonymi w Platinia Apartments
PROCEDURY ZAPEWNIENIA BEZPIECZEŃSTWA GOŚCIOM
- W wybranych miejscach Platinia Apartments (m.in. na recepcji, w lobby, w toalecie) zostały umieszczone dozowniki z płynem do dezynfekcji. Zaleca się jak najczęstsze korzystanie z nich, szczególnie po wejściu na teren obiektu, w obszarze recepcji i korytarzach oraz po wyjściu z toalety.
- W toalecie znajduje się instrukcje przedstawiające w jaki sposób prawidłowo myc ręce, nakładać oraz zdejmować rękawiczki i maseczki a także, w jaki sposób poprawnie dezynfekować ręce.
- W Platinia Apartments szczególnej dezynfekcji podlegają newralgiczne powierzchnie dotykowe w
częściach wspólnych obiektu, wśród których są m.in. poręcze, klamki, blaty, wszelkie powierzchnie płaskie, telefony, klawiatury komputerowe, a także toalety.
- W miarę możliwości wszystkie przestrzenie wspólne są systematycznie wietrzone.
- Na recepcji rekomenduje się skrócenie czasu przebywania gościa do minimum.
- Dzięki zamontowanej na recepcji szybie z pleksi Goście nie ma bezpośredniego kontaktu z recepcjonistą.
- Na recepcji w widocznym miejscu znajdują się numery telefonów do stacji sanitarno-epidemiologicznych.
- Z recepcji usunięto wszystkie materiały reklamowe, mapki miasta oraz ulotki. Jeżeli chcieliby Państwo uzyskać informacje o czynnych atrakcjach w Krakowie prosimy o kontakt z recepcjonistką.
PROCEDURY ZAPEWNIENIA BEZPIECZEŃSTWA GOŚCIOM – SZCZEGÓŁOWE WARUNKI
- W wynajmowanych pokojach hotelowych mogą przebywać tylko zameldowani Goście. Osoby
niezakwaterowane mają bezwzględny zakaz przebywania w przestrzeniach wspólnych, a tym
bardziej w pokojach hotelowych.
- Przed udostępnieniem pokój ( w tym również łazienka) podlega szczegółowej dezynfekcji
wszystkich powierzchni dotykowych w tym newralgicznych przedmiotów takich jak: klamki, pilot
od telewizora, włączniki świateł, kontakty, blaty, oparcia krzeseł.
- Pokój hotelowy oprócz sprzątania i dezynfekcji podlega również systematycznemu wietrzeniu.
- Pokój hotelowy zostaje udostępniony dopiero po zakończeniu dezynfekcji w odpowiednim odstępie czasowym.
- W pokojach hotelowych zostało ograniczone rutynowe sprzątanie, które w obecnej sytuacji odbywa się wyłącznie na życzenie Gościa, po zgłoszeniu potrzeby w Recepcji i bez obecności Gościa w pokoju.
- Personel sprzątający swoją pracę wykonuje w jednorazowych rękawiczkach oraz maseczkach.
- Pościel oraz ręczniki prane są w temperaturze minimum 60 stopni Celsjusza z dodatkiem
odpowiedniego detergentu przez pralnie zewnętrzną. Materiały są prane i dostarczane zgodnie z reżimem sanitarnym.
- W pokojach hotelowych nie można stosować suszarek nadmuchowych.
- Zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektoratu Sanitarnego z pokoi hotelowych zostały usunięte poduszki ozdobne, dywany oraz materiały reklamowe i ulotki. Najważniejsze informacje o Państwa pobycie w apartamentach zostały zalaminowane w celu ich łatwej dezynfekcji.
- Zestaw do parzenia kawy i herbaty jest umieszczony w jednorazowych saszetkach.
- Kieliszki, filiżanki, łyżeczki oraz korkociąg dostępny w pokoju są czyszczone ze szczególna starannością.
PROCEDURY DOTYCZĄCE SERWOWANIA ŚNIADAŃ
- Zgodnie z wytycznymi sanepidu na chwilę obecną śniadania mogą być podawane na dwa sposoby:
* w formie serwowanej Gościom do stolika przez kelnerów
* w formie bufetu śniadaniowego z tym, że bufet śniadaniowy jest możliwy jedynie w formie serwowanej przez kelnera. Państwo wybierają potrawy ze stołu szwedzkiego, a obsługa je Państwu podaje na talerz. Napoje również serwowane są przez obsługę apartamentów.
- Ciepłe dania są zamawiane podczas śniadania u obsługi.
- Stoliki , oparcia krzeseł są dezynfekowane po każdym Gościu.
Przepraszamy, za wszystkie utrudnienia i niedogodności, które mogli Państwo napotkać podczas pobytu w naszych apartamentach. Nasze działania są zgodne z zaleceniami Głównego Inspektoratu Sanitarnego i wynikają z troski o bezpieczeństwo Naszych Gości i Personelu. Mamy nadzieję, że niebawem spotkamy się w normalnej rzeczywistości 😊
Dziękujemy za wyrozumiałość
Dyrekcja i Personel Platinia Apartments