Nasze działania w związku z pandemią COVID-19

W trosce o bezpieczeństwo naszych Gości dokładamy wszelkich starań, aby pobyt w naszych apartamentach był spokojny i bezpieczny. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowymi działaniami wdrożonymi w Platinia Apartments

 

PROCEDURY ZAPEWNIENIA BEZPIECZEŃSTWA GOŚCIOM

  1. W wybranych miejscach Platinia Apartments (m.in. na recepcji, w lobby, w toalecie) zostały umieszczone dozowniki z płynem do dezynfekcji. Zaleca się jak najczęstsze korzystanie z nich, szczególnie po wejściu na teren obiektu, w obszarze recepcji i korytarzach oraz po wyjściu z toalety.
  2. W toalecie znajduje się instrukcje przedstawiające w jaki sposób prawidłowo myc ręce, nakładać oraz zdejmować rękawiczki i maseczki a także, w jaki sposób poprawnie dezynfekować ręce.
  3. W Platinia Apartments szczególnej dezynfekcji podlegają newralgiczne powierzchnie dotykowe w

częściach wspólnych obiektu, wśród których są m.in. poręcze, klamki, blaty, wszelkie powierzchnie płaskie, telefony, klawiatury komputerowe, a także toalety.

  1. W miarę możliwości wszystkie przestrzenie wspólne są systematycznie wietrzone.
  2. Na recepcji rekomenduje się skrócenie czasu przebywania gościa do minimum.
  3. Dzięki zamontowanej na recepcji szybie z pleksi Goście nie ma bezpośredniego kontaktu z recepcjonistą.
  4. Na recepcji w widocznym miejscu znajdują się numery telefonów do stacji sanitarno-epidemiologicznych.
  5. Z recepcji usunięto wszystkie materiały reklamowe, mapki miasta oraz ulotki. Jeżeli chcieliby Państwo uzyskać informacje o czynnych atrakcjach w Krakowie prosimy o kontakt z recepcjonistką.

 

PROCEDURY ZAPEWNIENIA BEZPIECZEŃSTWA GOŚCIOM – SZCZEGÓŁOWE WARUNKI

  1. W wynajmowanych pokojach hotelowych mogą przebywać tylko zameldowani Goście. Osoby

niezakwaterowane mają bezwzględny zakaz przebywania w przestrzeniach wspólnych, a tym

bardziej w pokojach hotelowych.

  1. Przed udostępnieniem pokój ( w tym również łazienka) podlega szczegółowej dezynfekcji

wszystkich powierzchni dotykowych w tym newralgicznych przedmiotów takich jak: klamki, pilot

od telewizora, włączniki świateł, kontakty, blaty, oparcia krzeseł.

  1. Pokój hotelowy oprócz sprzątania i dezynfekcji podlega również systematycznemu wietrzeniu.
  2. Pokój hotelowy zostaje udostępniony dopiero po zakończeniu dezynfekcji w odpowiednim odstępie czasowym.
  3. W pokojach hotelowych zostało ograniczone rutynowe sprzątanie, które w obecnej sytuacji odbywa się wyłącznie na życzenie Gościa, po zgłoszeniu potrzeby w Recepcji i bez obecności Gościa w pokoju.
  4. Personel sprzątający swoją pracę wykonuje w jednorazowych rękawiczkach oraz maseczkach.
  5. Pościel oraz ręczniki prane są w temperaturze minimum 60 stopni Celsjusza z dodatkiem

odpowiedniego detergentu przez pralnie zewnętrzną.  Materiały są prane i dostarczane zgodnie z reżimem sanitarnym.

  1. W pokojach hotelowych nie można stosować suszarek nadmuchowych.
  2. Zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektoratu Sanitarnego z pokoi hotelowych zostały usunięte poduszki ozdobne, dywany oraz materiały reklamowe i ulotki. Najważniejsze informacje o Państwa pobycie w apartamentach zostały zalaminowane w celu ich łatwej dezynfekcji.
  3. Zestaw do parzenia kawy i herbaty jest umieszczony w jednorazowych saszetkach.
  4. Kieliszki, filiżanki, łyżeczki oraz korkociąg dostępny w pokoju są czyszczone ze szczególna starannością.

 

PROCEDURY DOTYCZĄCE SERWOWANIA ŚNIADAŃ

  1. Zgodnie z wytycznymi sanepidu na chwilę obecną śniadania mogą być podawane na dwa sposoby:

*  w formie serwowanej Gościom do stolika przez kelnerów

* w formie bufetu śniadaniowego z tym, że bufet śniadaniowy jest możliwy jedynie w formie serwowanej przez kelnera. Państwo wybierają potrawy ze stołu szwedzkiego, a obsługa je Państwu podaje na talerz. Napoje również serwowane są przez obsługę apartamentów.

  1. Ciepłe dania są zamawiane podczas śniadania u obsługi.
  2. Stoliki , oparcia krzeseł są dezynfekowane po każdym Gościu.

 

Przepraszamy, za wszystkie utrudnienia i niedogodności, które mogli Państwo napotkać podczas pobytu w naszych apartamentach. Nasze działania są zgodne z zaleceniami Głównego Inspektoratu Sanitarnego i wynikają z troski o bezpieczeństwo Naszych Gości i Personelu. Mamy nadzieję, że niebawem spotkamy się w normalnej rzeczywistości 😊

 

Dziękujemy za wyrozumiałość

Dyrekcja i Personel Platinia Apartments